İlkokul

Gerçekçi Matematik Eğitimi

Matematiğin en eğlenceli hali ile tanışıyorlar!

Okuma becerileri tüm başarılı öğrencilerin temelidir. Aslında öğrencilerin için anaokulundan 3. sınıfa kadar “okumayı öğrenme yıllarıdır”. Toplama, çıkarma ve çarpma işlemleri de dahil olmak üzere matematikte uzmanlaşmak bu sınıflardaki bir öğrenci için çok önemlidir.

Temel matematik gerçekleri, kesirler, ondalık sayılar ve diğer üst düzey matematik becerileri gibi öğrenme kavramlarına başarılı bir şekilde geçiş yapmak için temel bir gerekliliktir.

3. sınıfa gelindiğinde öğrencilerin dilbilgisi, büyük harf kullanımı, noktalama işaretleri ve cümle yapısı gibi temel beceriler için kendi yazılarını düzenleyebilmeleri beklenmektedir . Karmaşık cümleler ve yaratıcı fikirler içeren yazıların nasıl oluşturulacağını bilmeleri gerekir. Ayrıca öğrencilerin konu cümlesi, destekleyici ayrıntılar ve sonuç içeren bir paragraf yazabilmeleri gerekir.

4. sınıfa başarılı bir geçiş için tüm bu becerilere sahip olmak şart!

Dördüncü sınıf öğrencilerinin “öğrenmek için okuma” becerisine sahip olmaları beklenmektedir. Okumayı öğrenme yılları sona erdi ve artık öğrencinin okuduklarından bilgi çıkarmanın zamanı geldi. Uzmanlaşmış ses bilgisi ve kod çözme becerileri, hızı, akıcılığı ve anlamayı artıran deşifreye dönüşmeye başladı. Kelime dağarcığına sürekli maruz kalma, öğrencinin daha yüksek düzeydeki metni okumasını ve anlamasını sağlar. Başarılı, üniversiteye giden bir öğrenci, 5. sınıfın sonunda genellikle gerçek sınıf seviyesinin iki ila üç yıl üzerinde okuyor!

Kesirler ve ondalık sayılar her öğrencinin matematik kariyerinde çok önemli bir beceridir. Kesirler ve ondalık sayılar için gerekli tüm becerilere sahip olmak öğrencinin bu kavramları öğrenmedeki başarısını belirleyecektir. Bu kavramları öğrenmek , 6. sınıftan 12. sınıfa kadar olan cebir öncesi ve diğer üst düzey matematik derslerinde gelecekteki başarı üzerinde büyük bir etkiye sahip olacaktır !

4. ve 5. sınıftaki bir yazarlık öğrencisi , daha önceki sınıflardan öğrendiği becerileri geliştirerek, daha derin girişler, yumuşak geçişler ve sonuç çıkarma yoluyla konularını geliştirmeyi öğrenir. Öğrenciler sadece fikirlerini yaratıcı bir şekilde ifade etmeyi değil aynı zamanda onları organize etmeyi de öğrenirler. Tam cümleler ve iyice oluşturulmuş paragraflar kullanarak net bir şekilde yazabilmelidirler.